شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش "سنگ ها در جیب هایش" که به کارگردانی پارسا پیروزفر از ۲۰ شهریور ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود، اجرایش به دلیل استقبال تماشاگران تمدید شد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، اجرای نمایش "سنگ‌ها در جیب‌هایش" نوشته‌ «مری جونز» بازیگر و نمایش‌نامه‌نویس ایرلندی تا جمعه 3 آبان ماه در سالن استاد ناظر زاده کرمانی ادامه خواهد داشت.

پیروزفر در این اثر که سومین تجربه کارگردانی اش است، تماشاگر نمایش را علاوه بر ابعاد کمیک اثر با جنبه تراژیک نیز آشنا می‌کند.

توجه به شخصیت افراد در کنار موقعیت آنها و پرداختن به جنبه تراژدی در کنار کمدی در این اثر هم باعث تعمق درباره ناتوانی، آرزوها و خواسته های ممکن و یا غیر ممکن آدمی می‌شود و هم شرایطی را به وجود می‌آورد که مخاطب وضعیت کاراکترهای نمایشی را همچون موقعیت خود بداند.

نمایش "سنگ ها در جیب هایش" داستان دو هنروری است که با بازی در نقش های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و ... ) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می‌دهند.

پیروزفر در این نمایش در کنار رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازد.

همچنین آتوسا قلم‌فرسایی طراحی صحنه و لباس، بهاره مصدقیان منشی صحنه، حسن طاهری عکاس، آرش فصیح دستیار کارگردان و محمود امید علی مدیر صحنه این اثر نمایشی هستند.

این اثر نمایشی هرشب ساعت 19:30 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می‌رود.

کد خبر 235470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز